“Apsaugos Vaikams” dažniausiai užduodami klausimai
Politika, taisyklės ir DUK
Pristatymas ir Apmokėjimas
Apmokėti naudojantis internetinės bankininkystės sistema. Paprastas mokėjimas per internetinę bankininkystę Payser. Pažymėkite Paysera ir galėsite pasirinkti banką, kuriame naudojatės el. bankininkystės paslauga. Tada spustelkite Apmokėti, ir Jums bus suformuotas pavedimas su reikiamais rekvizitais. Padarius pavedimą, mes iškart sužinosime, kad pavedimas atliktas, ir galėsime įvykdyti Jūsų užsakymą.
Mokėkite bankiniu pavedimu!
Pasirinkę šį atsiskaitymo būdą, įprastu būdu perveskite pinigus į MB „VAIKO SAUGUMAS” sąskaitą.
Atkreipkite dėmesį, kad mokėjimo paskirties laukelyje reikia būtinai nurodyti MB „VAIKO SAUGUMAS” užsakymo numerį.
Gavėjas: MB „VAIKO SAUGUMAS”
A.S: LT687290000017467141
Bankas: AB CITADELE
Įmonės kodas: 304937678
Mokėjimo paskirtis: reikia nurodyti užsakymo numerį
Įmokos kodas: reikia nurodyti užsakymo numerį.
Taipogi galite sumokėti už prekes atsiemant mūsų Kauno filiale grįnais ar kortele.
Išsirinkite prekes . Prisiregistruokite. Sumokėkite Jums patogiu būdu:
- Atsiskaitymas bankiniu pavedimu.
- Galimas atsiskaitymas grynaisiais pinigais atsiimant prekes pačiam iš sandėlio Kaune.
- Priimame apmokeimuj korteles VISA, MasterCard
Susiraskite internetinėje vaikišku prekių parduotuvėje reikalingą prekę.
Spauskite mygtuką (Į krepšelį). Prekė bus įdėta į pirkinių krepšelį. Jei norite išsirinkti dar vieną ar kelias prekes, galite toliau naršyti po parduotuvę – jau išsirinkta prekė liks prekių krepšelyje. Savo pasirinkimą nuolat galite pasitikrinti nuspaudę nuorodą ,,Krepšelis“. Į krepšelį galite dėti tiek prekių, kiek tik norite.
Patikrinkite ar krepšelyje pasirinktų prekių kiekis teisingas.
Spauskite skirtuką (Apmokėjimas).
Tam, kad galėtumėte pirkti prekes Jums reikės (Registruotis). Tai padaryti labai paprasta. Jums tereikia pateikti būtinus duomenis. Laukelius pažymėtus raudona žvaigždute pildyti būtina. Prisiregistravę galėsite ne tik apsipirkti, bet ir sekti užsakymo vykdymo eigą, sekti savo pirkimų istoriją, matyti ankstesnius pirkimus. Savo duomenis galite redaguoti pvz.: jei užsakytos prekės yra dovana kitam žmogui, galite pridėti naują siuntos gavėjo adresą. Jums tereikia paspausti mygtuką ,,Mano adresai“ ir pridėti norimą adresą.
Jeigu jau esate registruotas vartotojas, įrašykite savo elektroninio pašto adresą ir slaptažodį, tada spauskite mygtuką (Prisijungti).
Patikrinkite ar teisingas pristatymo adresas ir spauskite skirtuką (Toliau).
Pasirinkite pristatymo būdą ir spauskite skirtuką (Toliau).
Bankiniu pavedimu (pasirinkite banką).
Perskaitykite sąlygas, ir pažemėkite varnele (Aš perskaičiau ir sutinku su svetaines sąlygom). Spauskite ( Apmokėti) Iš karto po užsakymo apmokėjimo Jūs į savo elektroninį paštą gausite patvirtinimą apie sėkmingai užsakytas prekes.
Prekes visoje Lietuvos teritorijoje naudojantis „Lietuvos pašto“, Omniva, LP Express, Itella Logistics paštomatų ir kurjerių paslaugomis.
Siuntų pristatymo terminai Lietuvoje – 1-2 d.d. po išsiuntimo.
Užsisakius prekes i savitarnos terminalus iki 23:00 valandos išsiųsime tą pačią dieną.
Užsakytas kurjerinės prekes iki 12:00 val. išsiųsime tą pačią darbo dieną.
Pristatymo kaina priklauso nuo Jūsų pasirinkto prekių pristatymo būdo ir nuo prekių, esančių pirkinių krepšelyje, svorio. Siuntinio kaina apskaičiuojama automatiškai.
*Apsipirkite už €30 ar daugiau, ir pristatymas per LP Expres paštomatus bus nemokamas! (Negalioja didmenininkams,„APSIPIRKUS UŽ €30 AR DAUGIAU, GAUSITE NEMOKAMĄ PRISTATYMĄ Į PAŠTOMATUS!*“ Nemokamas pristatymas *negalioja prekėms, kuriose po prekės kainos aprašyme parašyta „Siuntimas tik per kurjerį!“. (Priežastys: netelpa į paštomato dėžutę, prekė komplektuojasi su didesnėmis prekėmis (pavyzdžiui, vartelių prailginimai, apsauginis barjeras lovai)).
Įdėję prekę į krepšelį, matysite prekių kainą, o siuntimo kainą galite pamatyti savo pirkinių krepšelyje paspaudus nuorodą Krepšelis, ir pasirinkus „Skaičiuoti pristatymo kainą“, kur išsirinksite galimus pristatymo būdus su jų kainomis.
Ištrauka iš Prekių pirkimo taisyklių:
Prekių pristatymas.
Pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
Prekės Pirkėjui pristatomos naudojantis „Lietuvos pašto“, Omniva, LP Express, Itella Logistics paštomatų ir kurjerių paslaugomis.
Prekės Pirkėjui išsiunčiamos kitą darbo dieną, nuo apmokėjimo patvirtinimo.
Lietuvoje prekės, priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo, pristatomos per 1-2 darbo dienas. Siuntiniai į ES šalis pristatomi per 1–3 savaites.
**Dėl planuojamo prekių pristatymo termino. Prekių aprašyme dažniausiai nurodomas preliminarus tos prekės pristatymo laikotarpis, kuris skaičiuojamas nuo užsakymo patvirtinimo, t.y. gautas apmokėjimas už prekes. Kartais prekės pristatymo laikas gali pailgėti dėl vežėjo kaltės (padidėjusi apkrova prieššventiniais laikotarpiais, nedarbo savaitės, šventinės dienos ir pan.) ar kitų techninių priežasčių.
Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų nesilaikymą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatytos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta gaunama pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje gautos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
Pirkėjas privalo el. paštu pateikti Pardavėjui pažeisto siuntinio ir(arba) prekės (-ių) nuotraukas.
Jei prekė grąžinama Pardavėjui dėl Pirkėjo kaltės neteisingai nurodyto arba netikslaus adreso, arba jeigu prekė grąžinama pardavėjui neatsiėmus jos iš paštomato per maksimalų jos saugojimo terminą, Pirkėjas privalo Pardavėjui sumokėti pakartotino persiuntimo išlaidas, o jei prekės buvo grąžintos iš paštomato arba kurjerio- padengti Pardavėjui ir prekės grąžinimo kaštus. Pirkėjui atsisakius pakartotinai priimti siuntą (t.y. pareikalavus grąžinti pinigus už prekes), pinigai už siuntimą pirkėjui nėra grąžinami.
*Siuntų pristatymas į Lietuvos teritorijos Kuršių Nerija – papildomas 41 EUR mokestis.
Prekių pristatymo laikas: darbo dienomis 8-17 val. (išeiginėmis ir švenčių dienomis prekių pristatymas nevykdomas).
Prekės išsiunčiamos sekančią dieną, po apmokėjimo už prekes gavimo į mūsų sąskaitą.
Apmokėjimo būdai: bankinis pervedimas.
Karantino metu pirkėjai turi rinktis tik siuntų pristatymą per paštomatus.
karantino metu negalima atsiskaityti grynais pristatymo metu.
Užsakytas prekes galite atsiimti patys bei nemokėti prekių pristatymo mokesčio. Prekių užsakymo metu Jums tereikia pažymėti, kad prekes atsiimsite patys.
Prekes galima atsiimti prekių atsiėmimo punkte adresu : Paukščių g. 9-2, Kaunas 45184, Lietuva.
Apmokėjimo būdai: bankinis pervedimas, naudojantis internetinės bankininkystės sistema.
Prekes galima atsiimti kasdien nuo 12:00 iki 18:00. Prašome paskambinti mums 30 minučių prieš atvykimą +37060339610 (Mes ne visada būname vietoje.).
Jei radot klaidu, arba neteisinga skaičiavimą saite, prašome mums pranešti mob.tel.: +37060339610 arba mb@vaikusaugumas.lt Pagarbiai, MB “VAIKO SAUGUMAS”
Grąžinimas arba produkto keitimas
Grąžinimo taisyklės
Elektroninėje parduotuvėje www.vaikusaugumas.lt parduodamoms prekėms suteikiama tokia prekių kokybės garantija, kurią suteikia parduodamų prekių gamintojai ar jų atstovai. Priklausomai nuo prekės specifikos, ji gali būti skirtinga. Prekės garantinis talonas yra PVM sąskaita-faktūra, kurį yra Jūsų paskyroje. Dėl prekių remonto garantiniu laikotarpiu kreipkitės į www.vaikusaugumas.lt administraciją ir mes aptarsime tolimesnius prekių garantinio aptarnavimo veiksmus.
Bet kurią mūsų internetinėje parduotuvėje www.vaikusaugumas.lt lt įsigytą naują prekę per 14 dienų nuo užsakymo gavimo galite grąžinti ir atgauti už prekę sumokėtus pinigus arba pasikeisti į kitą patikusią prekę, išskyrus transporto kaštus. Transporto išlaidas prekės grąžinimo arba keitimo atveju apmoka Pirkėjas. Jei pagal papildomas sąlygas gavote NEMOKAMĄ SIUNTIMĄ, prekių grąžinimo atveju yra išskaičiuojamos siuntimo išlaidos (nustatytas tarifais MB „VAIKO SAUGUMAS”)
Kai grąžinama gauta ne ta prekė ir/ar nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę(es) sumokėtus pinigus.
Jeigu Pirkėjo nurodytu adresu Prekės pristatomos, tačiau Pirkėjas nerandamas, arba jei Pirkėjas iš siuntos pristatymo punkto (Omniva paštomato, LP Express paštomato) laiku neatsiima siuntos, tokiais atvejais Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl Prekių pristatymo ir reikalauti Pardavėjo padengti esamo ar pakartotinio pristatymo išlaidas. Neatsiėmus iš paštomato siuntos per transporto kompanijos nurodytą terminą ar nepriėmus siuntos iš kurjerio (kai siunta sugrįžta pas siuntėją) Pirkėjui grąžinama suma ar jos dalis, atskaičius prekės grąžinimo mokestį (grąžinimo mokesti lygus pristatymo mokesčiui), prekių pristatymo mokestis negrąžinamas.
Dėvėtos, naudotos ar pažeistos prekės atgal nepriimamos.
Keičiamos arba grąžinamos prekės turi atitikti šiuos kriterijus:
- a) Prieš siųsdami prekę mums, įsitikinkite, jog visos etiketės prisegtos.
- b) Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
- c) Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
- d) Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.)
- e) Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
Gavę keičiamą ar grąžinamą prekę per 7 dienas įsipareigoja informuoti klientą, ar prekė atitiko grąžinimo/keitimo kriterijus. Jei grąžinama/keičiama prekė atitinka šiuos kriterijus, įsipareigojame pakeisti prekę arba grąžinti už ją sumokėtus pinigus per 14 dienų nuo keičiamos/grąžinamos prekės gavimo.
Visos www.vaikusaugumas.lt lt parduodamos prekės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
Pardavėjas neatsako, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kiti parametrai gali nevisiškai atitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių, todėl Pardavėjas už tai neatsako.
Garantija ir grąžinimas netaikomas natūraliam nusidėvėjimui.
Norėdami grąžinti prekę, nedelsiant informuokite el. paštu mb@vaikusaugumas.lt, info@vaikusaugumas.lt , arba telefonu.: +37060339610.
Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės galite pateikti užpildant prašymo forma EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/
Norėdami grąžinti prekę prašome užpildyti grąžinimo formą ir įdėti i grąžinamos prekės dėžutę.
12. Prekių grąžinimo formą galima atsisiųsti čia